Közbeszerzési referens

Nyomtatóbarát változatPDF változat
Jelentkezési határidő: 
2020/04/25
Az Országos Széchényi Könyvtár Pályázatot hirdet az alábbi állás betöltésére: Közbeszerzési referens

Főbb feladatok, munkák:

  • az OSZK adott évi beszerzési terve alapján elkészíti a közbeszerzési és központosított közbeszerzési tervet,
  • előkészíti, bonyolítja, közreműködik az OSZK által végzendő közbeszerzési eljárásokban,
  • gondoskodik az eljárásokban keletkezett iratok jogszabályban meghatározott ideig történő megőrzéséről, ellenőrzés esetén azok rendelkezésre bocsátásáról,
  • vezeti a közbeszerzésekkel kapcsolatos analitikus nyilvántartásokat,
  • határidőre teljesíti a közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatos adatszolgáltatási és egyéb jelentési kötelezettségeket,
  • figyelemmel kíséri – az OSZK nevében – a külső közbeszerzési tanácsadók által kezdeményezett és bonyolított közbeszerzési eljárások állását,
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • felsőfokú végzettség, felsőoktatási intézmény által szervezett közbeszerzési szakirányú továbbképzésen szerzett szakirányú szakképzettség, vagy OKJ-s közbeszerzési referens szakképesítés,
  • a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.), valamint az ahhoz kapcsolódó jogszabályok alapos ismerete,
  • közbeszerzés területén szerzett legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat,
  • precizitás,
  • megbízhatóság,
  • nagyfokú diszkréció,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • MS Office programok magas szintű ismerete,
  • magas szintű kommunikációs és tárgyalási készség,
  • hatósági erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására (az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény 11. § (4) bekezdés) szerint,
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség elfogadása.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közbeszerzési szakjogász végzettség,
  • több, mint 5 éves szakmai tapasztalat,
  • egyéb pénzügyi, műszaki, informatikai területen szerzett tapasztalat,
  • költségvetési szervezetnél közbeszerzési munkakörben szerzett gyakorlat.
Állás, munka területe(i):
  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Pályázatírás
Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség: Főiskola
Szükséges nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 1014 Budapest, Szent György tér 4.
Jelentkezés módja:

Az allaspalyazat@oszk.hu e-mail címre megküldött:

  • fényképes szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
  • nyilatkozat a személyes adatok kezelésére vonatkozóan,
  • nyilatkozat vagyonnyilatkozat tétel elfogadásáról,
  • három hónapnál nem régebbi, büntetlen előéletet igazoló hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy nyilatkozat, hogy a pályázó a pályázat benyújtásakor az erkölcsi bizonyítványt már megkérte.