Ajánlatkérő űrlap

Nyomtatóbarát változatPDF változat
Ajánlatkérő adatai

(amennyiben eltér az Ajánlatkérő nevétől)

Ajánlatkérő elérhetősége

Kérjük, fokozottan figyeljen az e-mail cím helyes megadására, mert a további kommunikáció azon keresztül folyik.

Az ajánlatkérés alapján e-mailben küldjük egyedi árajánlatunkat, mely tartalmazza a teljesítés várható idejét is. Az árajánlat írásos visszaigazolását követően készítjük el megrendelését. Tájékoztató jellegű áraink megtekinthetők honlapunkon. Amennyiben a megrendelni kívánt dokumentum digitalizálásához állományvédelmi beavatkozás szükséges, áraink a honlapon feltüntetettekhez képest változhatnak.

Amennyiben megrendeli a dokumentum másolatát, azzal megbízza az Országos Széchényi Könyvtár munkatársát, hogy a szerzői jogi törvény alapján, kizárólag tudományos kutatáshoz, illetve egyéni tanuláshoz, valamint egyéni felhasználás céljából az Ön számára a megjelölt dokumentum részeiről másolatot készítsen. Büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy a másolatot nyilvános közlés céljából – a szerző, illetve a jogutód külön engedélye nélkül – nem használja fel, harmadik személy részére át nem adja, további másolatot más személy részére nem készít, és annak tartalmán nem változtat. Vállalja, hogy az esetlegesen felmerülő felhasználási díjat – további egyeztetés alapján – az OSZK részére megfizeti. Másodlagos közlés esetén hivatkozásként a forrást megjelöli.

Az egy megrendelésben leadható digitalizálás mennyisége korlátozott. Törzsgyűjteményi dokumentumok digitalizálásának megrendelése esetén legfeljebb 1000 oldal, különgyűjteményi dokumentumok esetén legfeljebb 500 oldal kérhető.

Digitalizált anyag rendelésének menete

Az ajánlatkérő űrlap sikeres elküldése után a megrendelő minden esetben visszaigazoló e-mailt kap.
Az ajánlatkérő űrlapon keresztül beérkezett kérés alapján a Digitalizáló Osztály munkatársai felkérik a raktárból a dokumentumokat. Felmérik az anyagot, a restaurálási szükségletet, egyeztetik a bibliográfiai adatokat, az oldalszámokat. A felmérés alapján e-mailben küldünk egy egyedi árajánlatot, mely tartalmazza a teljesítés várható idejét is. Ez – a rendelt anyag mennyiségétől függetlenül – akár 20-25 munkanapot is igénybe vehet. A változtatás jogát kollégáink fenntartják. A megrendelő részéről ekkor szükséges egy, az árajánlatot elfogadó válasz. Az ajánlat elfogadására 7 munkanap áll rendelkezésre.
A Digitalizáló Osztály munkatársai csak az árajánlat elfogadását követően kezdik el a megrendelt másolatok elkészítését.
Amikor a másolatok elkészültek, Pénzügyi Osztályunk összeállítja a számlát, amelyet pdf-formátumban továbbítunk.
A számla kiegyenlítésére 1 hónap áll a megrendelő rendelkezésére. (A fizetést átutalással is intézheti, de személyesen is rendezheti a futárszolgálatnál vagy könyvtárunk Ajándékboltjában.)
Amint Pénzügyi Osztályunktól megkapjuk az értesítést, hogy a számla kiegyenlítésre került, e-mailben küldünk egy linket, ahonnan letöltheti a másolatokat. Nyomtatott másolat kérése esetén személyes átvételre és fizetésre is nyílik lehetőség: a másolatok kézbesítését GLS futáron keresztül is kérheti, vagy átveheti azokat könyvtárunk Ajándékboltjában. A nyitvatartásról ezen a linken tájékozódhat.

 

2024. 04. 17.

Amennyiben a könyvtár állományára vonatkozó információra van szüksége, kutatással kapcsolatban kérjük, az inform@oszk.hu-ra írjon.

 

Igényelt tételek

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

Optikai karakterfelismerés, nyomdatechnikával készült dokumentumok esetén (alapcsomag esetén nem kérhető szolgáltatás). Manuális hibajavítást nem vállalunk.

Plakátnyomtatás esetén – előzetes egyeztetés alapján – további méretek igényelhetők.

Nem áll rendelkezésre mikrofilmmásolat minden dokumentumról.

1. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

2. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

3. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

4. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

5. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

6. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

7. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

8. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

9. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

10. tétel

Formátum

Digitális változat megrendelése esetén minden esetben a dokumentum eredeti színeit reprodukáljuk.

 

Az ajánlatkérő űrlap sikeres beérkezése után a rögzített címre minden esetben automatikus visszaigazoló e-mail érkezik.