A felhasználói kiszolgálást végző szoftver fejlesztése
-
Webes szolgáltatási felület (akadálymentes), legalább magyar és angol nyelven
-
Felhasználói regisztráció és nyilvántartás
-
Felhasználói kedvezmények kezelése
-
Személyes adatok kezelésének lehetősége
-
Megrendelés kezelése, folyamatkövetése
-
A rendszer szolgáltatásainak nyilvántartását, komplex megrendelések indítását lehetővé tevő felület
-
Keresőfelület az OEDR-en belül
-
A szerzői jogok tulajdonosai által szolgáltatott dokumentumok elérhetőségének biztosítása -ajánló linkek, ha a szerzői jog jogosultja által szolgáltatott dokumentum máshol is elérhető
-
Értesítési szolgáltatás a digitalizált dokumentumokról
-
Üzleti partnerek speciális kezelése - a szolgáltatás jogszerűségének ellenőrzésére (regisztrációhoz kötött)
-
Elektronikus fizetési rendszerek integrációja: bankkártyás és átutalásos fizetés lehetővé tétele kötelező
-
A magyar jogszabályoknak megfelelő számlázási rendszer kialakítása
-
Dokumentum elérési felületek kialakítása
-
Felhasználói elégedettség mérés támogatása
-
A felhasználói panaszokat kezelni képes, a rendszerrel integrált kiszolgáló pult szoftver kialakítása (service desk)
-
Fogyatékossággal élők kiszolgálását segítő szolgáltatások
-
A jogvédelem alól kikerülő dokumentumok automatikus nyilvánossá tétele
-
A könyvtárak kiszolgálását végző szoftver fejlesztése
-
A könyvtárak és az OEDR szolgáltatást nyújtó könyvtár közötti elszámolást támogató komponens
-
Többszintű jogosultsági rendszer kialakítása a résztvevő munkatársak feladatkörének megfelelően (pl. elektronikus dokumentum előállítás joga, megrendelés, bibliográfiai feldolgozás stb.)
A szerzői jog jogosultjainak kiszolgálását végző szoftver fejlesztése
-
Felhasználás követési felület biztosítása
-
Az OEDR-en belül nem szolgáltatható dokumentumok iránti kérések továbbítása a kiadók és szerző felé
Munkafolyamat támogató szoftver fejlesztése
-
Munkakosár kezelése a munkafolyamat minden lépése során
-
Feladat allokáció támogatás (a feladatmegoldás könyvtárak közötti átcsoportosítását szabályozó és kezelő mechanizmus)
-
Többszintű jogosultsági rendszer kialakítása
-
Statisztikai modul a minőségmenedzsmenthez (nyilvánossá téve legalább a kérések teljesítésének átlagos átfutási idejét).
OEDR és a MOKKA, ODR, Matarka és MaNDA rendszerek összekapcsolásának kifejlesztése
-
a fenti rendszerek és az OEDR adatszinkronizálása.
-
Az OEDRnek szabványos protokollokon keresztül katalógus adatokat kell tudni átvenni a fent felsorolt rendszerekből. (MaNDÁ-ra vonatkozóan akkor kötelező, ha 2012. január 10-ig a szolgáltatás elindul)
Kapcsolatok fejlesztése más rendszerekkel
-
Web service interfészek kialakítása
-
OAI szerver szolgáltatások (szabványos metaadatok megosztására alkalmas szerveroldali alkalmazás)
-
Nyilvános adatok kereshetőségének biztosítása az internetes kereső szolgáltatások számára
-
Felhasználó azonosítási föderációk SAML (Security Assertion Markup Language) alapú illesztése
-
Térítésköteles cikkadatbázisok elérhetősége lehetőségének biztosítása
Védelmi szolgáltatások fejlesztése
-
Rendszer behatolás elleni védelem kialakítása
-
Vírus, kémprogram és egyéb rosszindulatú programok elleni védelem integrálása
-
Mentési és archiválási rendszer integrálása
-
Rendszeres és bizonyító erejű naplózás
-
Titkosítás
-
Digital Rights Management (DRM) rendszer integrációja
Üzemeltethetőségi szempontú fejlesztés
-
A működés lényeges elemeinek tesztelhetősége
-
Adatbázis szoftver
-
Konvertáló szoftverek (epub, pdf)
-
Grafikus konvertálás
-
Optikai karakterfelismerés
-
Formátum konvertálás
-
Szervervirtualizáció
További szükséges tevékenységek
-
Kezdeti adatfeltöltés, migráció a meglévő adatbázisokból
-
Rendszerrel kapcsolatos szabályzatok, munkautasítások létrehozása
-
Bevezetéssel kapcsolatos oktatás és képzés