A Színháztörténeti Tár használata

Nyomtatóbarát változatPDF változat
  • A Színháztörténeti és Zeneműtár olvasótermében csak előzetes hely- és időpontfoglalást követően tudunk kutatási lehetőséget biztosítani egyidejűleg 10 (+1) olvasó számára. Kérjük, hogy a szinhaz@oszk.hu vagy a zene@oszk.hu e-mail-címre írjanak.
  • Dokumentum-előkészítésre vonatkozó kéréseiket szintén a fenti e-mail-címeken fogadjuk – a tervezett látogatásukat megelőző napon 12 óráig.
  • Minden helyfoglalási igényre válaszolunk, de a nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak a következő nyitvatartási napon tudjuk feldolgozni, ezért az olvasók türelmét kérjük. E-mailes megkeresésükben lehetőség szerint tüntessék fel telefonos elérhetőségeiket, hogy esetleges ütközés esetén munkatársaink könnyebben tudjanak egyeztetni Önökkel.
  • Közös géphasználtra (OPM) nincs lehetőség, ezért kérjük, lehetőség szerint saját elektronikus eszközt (laptopot, tabletet) hozzanak magukkal. A könyvtár nyilvános területein olvasóink számára elérhető a wifiszolgáltatás.
  • A korábbi szabályokhoz képest az egy időben kikért dokumentumok számát korlátozzuk; kérjük, minden esetben egyeztessenek erről az olvasószolgálatos kollégával.
  • A Színháztörténeti és Zeneműtár színháztörténeti gyűjteményének dokumentumaira vonatkozó tájékoztatás a (+36-1) 224 3780-as,
  • a Színháztörténeti és Zeneműtár zeneműtári gyűjteményének dokumentumaival kapcsolatos tájékoztatás, egyéb információ a (+36-1) 224 3778-as telefonszámon kérhető.
  • A különgyűjtemények dokumentumai továbbra is csak érvényes, legalább fél évre szóló olvasójegy birtokában kutathatók, napijegy kizárólag a katalógusok és a szabadpolcos állomány használatára jogosít.
  • Könyvtári beiratkozásra keddtől péntekig 16.30-ig van lehetőség. A havi, a féléves vagy éves olvasójeggyel rendelkező olvasók részére biztosított nejlontáskákat távozáskor nem kell leadni, elhasználódás esetén újakra cseréljük őket.
  • Továbbra is biztosítjuk a raktári könyvek félretételét.
  • A dokumentummásolásra irányuló kéréseket a kérés mennyiségétől függő határidővel tudjuk teljesíteni, és elektronikus formában vagy postai úton küldeni. A szolgáltatás díjának kiegyenlítése átutalással vagy utánvéttel lehetséges. Kérjük, hogy dokumentummásolás-kérés esetén a tár munkatársaival egyeztessenek a határidőkről.